Tevredenheid

 

Vragen of klachten?

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wij vinden het erg belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Wat kunt u doen?

  1. Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan. Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact opnemen via de receptie op nummer 085-2733034 of per mail (info@gelreland.nl), zodat de tandarts tijd voor u kan maken.
  2. U kunt ook kijken op allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) , tel. 0900-202 5012.
  3. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
  4. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

In de gevallen dat u zich niet kunt vinden in de voorgestelde behandelingsmogelijkheden is het mogelijk om dit te overleggen met een gecertificeerde collega parodontoloog NVvP. Die kan met u alle gegevens nogmaals op een rijtje zetten en dit met u bespreken. Deze tweede mening is helaas niet kosteloos.

 

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) op nummer 0900-2025012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.