Verwijzers enquête Praktijknaam(Vereist)1. Onze bereikbaarheid Hoe tevreden bent u over:de telefonische bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de benadering door onze medewerkers aan de telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de bereikbaarheid van de parodontoloog voor telefonisch overleg(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de beantwoording van uw e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de bereikbaarheid voor spoedklachten(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden 2. Inschrijving patiënten Hoe tevreden bent u over:de inschrijving van uw patiënt via de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de inschrijving van uw patiënt per e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de inschrijving van uw patiënt per telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de snelheid van de eerste afspraak van uw patiënt(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt 3. Brieven en rapportage Hoe tevreden bent u over:de kwaliteit van de brieven(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de kwaliteit van de röntgenfoto’s(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de overzichtelijkheid van de parodontiumstatus en het behandelplan(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de snelheid van de rapportage(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden 4. Wenst u telefonisch overleg over complexe casussen?(Vereist) Ja Nee 5. Heeft u wel eens een lezing of symposium van ons bezocht?(Vereist) Ja Nee Hoe tevreden bent u over:de onderwerpen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden het niveau van de lezingen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de organisatie van de lezing en/of het symposium(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden Welke onderwerpen zou u graag besproken zien?6. Website Hoe tevreden bent u over:de overzichtelijkheid van de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden de inhoud van de verstrekte informatie op de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden het verwijsformulier op de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden Heeft u wensen of aanbevelingen voor onze website?(Vereist) Ja Nee Wensen of aanbevelingen voor onze website:7. Wenst u een bezoek aan uw praktijk of telefonisch overleg om gezamenlijk te kijken naar een optimale samenwerking?(Vereist) Ja Nee Wat heeft uw voorkeur?(Vereist) Telefonisch Bezoek praktijk 8. Zou u een lezing voor uw praktijk, IQual- of ICO-groep willen over een bepaald onderwerp in de parodontologie? Praktijk IQual ICO Welk onderwerp?9. Hoe kunnen wij onze dienstverlening voor u en uw patiënten verbeteren?10. Zou u onze praktijk aan een collega aanbevelen? Ja Nee Waarom?Waarom niet? Δ