Praktijknaam(Vereist) 1. Onze bereikbaarheid Hoe ervaart u:de telefonische bereikbaarheid van de praktijk tijdens de openingstijden(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de benadering door onze medewerkers aan de telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de bereikbaarheid van de parodontoloog voor telefonisch overleg(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de beantwoording van uw e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de bereikbaarheid voor spoedklachten(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt 2. Inschrijving patiënten Hoe ervaart u:de inschrijving via de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de inschrijving per e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de inschrijving per telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de snelheid van de eerste afspraak van uw patiënt(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt 3. Brieven en rapportage Hoe ervaart u:de kwaliteit van de brieven(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de kwaliteit van de röntgenfoto’s(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de overzichtelijkheid van de parodontiumstatus en het behandelplan(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de snelheid van de rapportage(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt 4. Wenst u telefonisch overleg over complexe casussen?(Vereist) Ja Nee 5. Heeft u wel eens een lezing of symposium van ons bezocht?(Vereist) Ja Nee Hoe ervaart u:de onderwerpen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt het niveau van de lezingen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de organisatie van de lezing en/of het symposium(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt Welke onderwerpen zou u graag besproken zien?6. Website Hoe ervaart u:de overzichtelijkheid van de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt de inhoud van de verstrekte informatie op de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt het verwijsformulier op de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden neutraal tevreden zeer tevreden nvt Heeft u wensen of aanbevelingen voor onze website?(Vereist) Ja Nee Wensen of aanbevelingen voor onze website:7. Wenst u een bezoek aan uw praktijk of telefonisch overleg om gezamenlijk te kijken naar een optimale samenwerking?(Vereist) Ja Nee Wat heeft uw voorkeur?(Vereist) Telefonisch Bezoek praktijk 8. Zou een lezing voor uw praktijk, IQual- of ICO-groep willen over een bepaald onderwerp in de parodontologie?(Vereist) Ja Nee Welk onderwerp? 9. Hoe kunnen wij onze dienstverlening voor u en uw patiënten verbeteren? Δ