Verwijzers enquete test 1. Onze bereikbaarheid Hoe ervaart u de:de telefonische bereikbaarheid van de praktijk tijdens de dagelijkse openingstijden(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de bejegening door balie medewerk(st)ers aan de telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de bereikbaarheid van de parodontoloog voor telefonisch overleg(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de beantwoording van uw e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt 2. Inschrijving patiĆ«nten Hoe ervaart u de inschrijving:via de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt per e-mail(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt per telefoon(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt per post(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt 3. Brieven en rapportage Hoe ervaart u de:de kwaliteit van de brieven(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de kwaliteit rƶntgenfotoās(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de overzichtelijkheid parodontiumstatus en behandelplan(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de snelheid van de rapportage(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt 4. Hoe tevreden zijn uw patiĆ«nten? Hoe ervaren uw patiĆ«nten:de kwaliteit van onze behandeling(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt het resultaat van onze behandeling(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de benadering door onze medewerkers(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de telefonische bereikbaarheid van de praktijk(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de onderwerpen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt 5. Wenst u telefonisch overleg over complexe casussen?(Vereist) Ja Nee 6. Heeft u wel eens een lezing of symposium van ons bezocht?(Vereist) Ja Nee Hoe ervaart u:de onderwerpen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt het niveau van de lezingen(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de organisatie(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt Welke onderwerpen zou u graag besproken zien?7. Website Hoe ervaart u:de overzichtelijkheid van de website(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt de inhoud van de verstrekte informatie(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt het verwijsformulier(Vereist) zeer ontevreden ontevreden niet tevreden/niet ontevreden tevreden zeer tevreden nvt Heeft u wensen of aanbevelingen voor onze website?8. Hoe kunnen wij onze dienstverlening voor u en uw patiĆ«nten verbeteren?9. Wenst u een bezoek aan uw praktijk of telefonisch overleg om gezamenlijk te kijken naar een optimale samenwerking?(Vereist) Ja Nee Wat heeft uw voorkeur?(Vereist) Telefonisch Bezoek praktijk 10. Zou een lezing voor uw praktijk, IQual- of ICO-groep willen over een bepaald onderwerp in de parodontologie?(Vereist) Ja Nee Welk onderwerp?(Vereist) Δ